2009-02-25
 21:49:25

Fönstershopping

Idag tog jag en senare buss till skolan, vaknade 10 minuter innan jag skulle gå så jag kände att jag inte orkade stressa till bussen.. istället hade jag tid att äta i lugn å ro så det kändes skönt :) och så kom jag ju till skolan i tid iaf. Hade 2 lektioner svenska, och skulle skriva mina egna tankar om barnuppfostran...det gick väl helt okej :P slutade 11.50 och åkte hem och lämnade väskan å allt sånt.

Tog sen bussen in till stan igen och mötte Jenny utanför kyrkan, gick först till skatteverket och fixade personbevis till mig och sen till vägverket där jag hämtade en blankett som jag ska fylla i för att byta ut mitt utländska körkort till svenskt som sen ska skickas till länstyrelsen. Sen gick vi runt lite på stan i olika butiker å kollade :) provade en asfin rosa klänning som jag bara mååååste ha! Haha, jag borde inte kolla på kläder.. men jag har ju faktiskt inte shoppat på länge nu ;P hihi. Ska kolla över pengarna och kanske köpa den.

Tog sen bussen ut till ridskolan till 17.30, kollade runt lite och hittade en tjej i min grupp att prata med :) sen kollade vi på när vår ridinstruktör hade lektion.. sen hade vi teori, pratade om sits idag.. det var intressant :) synd bara att vi inte fick rida idag, var så sjukt sugen på det.. och nästa vecka blir det ingen ridning, för då är jag ju på Åland.. men vecka 11, då ska jag rida Liz La Belle och då ska vi hoppa :D längtar såååå mycket! :D Ska försöka rida in min lektion för nästa vecka på fredag vecka 11 också om det går.

Nu har jag förresten bestämt att jag ska köpa en egen ridhjälm :) det blir mycket bättre än att behöva låna hela tiden, mycket bättre att ha en egen. Så fort jag har tid ska jag åka ut till Birsta och kolla på ridhjälmar :D troligtvis blir det lördag vad jag vet nu. Nej, snart är det läggdags för mig så nu ska jag avsluta här och stänga av datorn! :)

Godnatt ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: