2009-11-26
 20:55:00

Du är underbar gumman

Hallå! :D

Idag var Zäta underbar! :D:D:D <3 Red ut på tredelade bettet idag ner mot ängen, tränade mycket halter och hon lyssnade super :D inte ett enda försök att vända hem! När vi kom ner för backen kom det en vattenpöl och hon började vägra, tillslut stannade hon helt och vägrade gå fram helt.. då backade jag henne några gånger, vi höll säkert på i 10-15 minuter men tillslut fick jag henne att gå! :D:D:D Jag höll mig lugn och jag funderade ett tag på att hoppa av och leda henne igenom men gjorde det inte, tänkte att jag måste klara av henne från hästryggen också och idag vann jag! :D

Nere på ängen tränade vi mycket halter, hon var så himla duktig :D tillslut behövde jag bara använda sätet för att få henne att stanna :D min underbara tjej <3 sen tog vi lite trav, lite okoncentrerad var hon när det kom travhästar förbi men annars jätteduktig :D vi har även galopperat :D:D:D ååh jag är så nöjd! Jag är så stolt över min tjej <3 det är så skönt att ha kontroll! :D



Jag kan inte annat än att få glädjetårar när våra mål slår in! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: