2009-10-07
 13:19:07

Underbar helg med Sara


Hej alla!

Förlåt så mycket att jag inte har bloggat på ett tag, men det känns som att det inte finns några som läser. Jag vet inte vilka som läser, för ingen kommenterar heller. :/ Men jag ska i varje fall berätta om min underbara helg med Sara nu.

Hon kom hit i torsdags kväll :D 21:27 tog jag bussen in till stan och promenerade bort till tågstationen där jag ställde mig och väntade på henne :) när tåget kom in stod jag och kollade vart hon kunde vara och jag såg först inte henne, så hörde jag "Carrooo" hihi, och jag bara "däääär" :D åh jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden till den kvällen. Det låter kanske som att jag är kär, men vi är bästa vänner och jag är bara oerhört lycklig över att ha träffat henne. Vi är INTE dragen åt "fel håll", vi är bästa vänner som sagt! <3 Vi gick direkt till Max och tog en vaniljmilkshake, så gott :D sen promenerade vi hem i mörkret, kallt men kul. När vi kom hem kollade vi lite internet och fikade innan älskling kom hem.

I fredags steg vi upp 06:00 och åt frukost, sen tog vi bussen in till stan och ut till Njurunda :) det blev en härlig promenad till stallet med morgonsol och frost ;) sen släppte vi ut hästarna och mockade och gjorde klart i stallet.. efteråt blev det fika på stenen i hagen medan vi kollade på hästarna :D mysigt!



Sen tog vi in damen och gjorde i ordning henne, sen började Sara att rida henne i paddocken :) Zäta var hur snäll som helst med henne och dom var otroligt duktiga!



Sen var det min tur, Sara tränade mig och det gick jättebra :D Zäta var lite busig där när jag skulle fatta galopp bara och sparkade bakut, men jag sa åt henne för så får hon inte göra.. då kan det sluta med att hon kastar av mig tillslut.



Runt 10:00 var vi klara i stallet och då promenerade vi iväg till bussen :) från stan tog vi bussen hem och sen åkte vi ut till Birsta en sväng :D först gick vi till Mediamarkt där Sara köpte en handsfree till mobilen, sen till Hööks som vi längtat efter. ;) Där köpte jag ett reflexländtäcke och bröstreflex till Zäta, samt ett par ridskor till mig själv som jag älskar :D Sara köpte ett skitsnyggt träns till Varga!

Sen tog vi bussen hem, gick till affären och beställde pizza :D så gott, sen åkte vi ut till ridskolan.. jag red Mimmi och det gick bra, fast hon var väldigt svår att få galopp på och jag hade inget spö :/ men annars var det kul. Sen fick vi skjuts hem därifrån av en tjej i min grupp. När vi kom hem somnade Sara på sängen ;) hihi det såg så sött ut. Hon var helt slut efter dagen stackarn :D så medan hon låg på sängen och sov satt jag vid datorn och redigerade lite film och bilder.

I lördags sov vi till 09:00 och då klev vi upp och åt frukost, sen tog vi en härlig promenad in till stan och köpte en mördarboll och godis till hennes terrier Sture ;) sen promenerade vi hem igen och gick iväg till affären och handlade lite godis och chips som vi skulle ha till kvällen. Sen tog vi bussen ut till stallet, vi red ut :) Sara började och skrittade Zäta fram till naturhindren, där hoppade jag upp och tog några skutt. Zäta blev pigg och tyckte som alltid att det var roligt :D så hon tog ordentlig fart, hihi men det var skitkul! <3



När vi kom till stallet började det blåsa upp och blåste nästan storm, samt att det började regna.. så vi fick glatt promenera till bussen i det vädret, sen när vi kom hem åt vi mannagrynsgröt och sen tände vi lite ljus och satte oss i soffan och såg Förhäxad medan Kim var på inflyttningsfest hos hans mamma som flyttat lite närmare oss. Det var tänkt att vi skulle se 1 eller 2 avsnitt och sen se "50 firsts dates" och sjunga singstar, men det blev bara Förhäxad ;) Sara blev fast i förhäxad så vi satt uppe till 04:00 och såg 8 avsnitt, höhö.. dvs, 6 timmar totalt :P jag blev lite trött men det gick xD hon bara "sätt på ett till avsnitt" höhö.

I söndags skulle vi ha åkt ut till Zäta, men det regnade och vi kände att det skulle ha blivit för stressigt så vi stannade hemma och såg några avsnitt Förhäxad, sen åkte vi ut till Birsta där vi mötte hennes mamma och mormor :) då gick vi runt i lite butiker och kollade, sen skjutsade dom hem mig och hämtade Saras väskor. Då var det dags för henne att åka hem igen :( och som alltid blev jag ledsen och grät massor efteråt, jag hatar avstånd och jag hatar att ta avsked. Jag har fått nog av avstånd, först Kim och nu Sara. Men vi ses snart gumman <3 jag kommer till dig om 16 dagar!


Jenny

Åh, två saker. Om du skriver sådär att i inte är dragna åt "fel" håll, kan det ändå vara risk att någon blir sur eller arg. Det är INGET fel på att vara homosexuell. Så enkelt är det.



PUBLICERAT: 2009-10-07, 20:16:31 | URL: http://virvla.bloggplatsen.se
Sara

saknar dig massor<3

tack för en UNDERBAR helg med dig vännen<3



PUBLICERAT: 2009-10-07, 22:24:24 | URL: http://emelont.blogg.se/
Elin

Är du inte kompis med Valeria längre?



PUBLICERAT: 2009-10-15, 19:33:52 | URL: http://gaylin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: