2008-12-28
 14:36:56

13.30...inte klokt

Nu är det andra dagen i rad, som jag vaknar 13.30... det är ju sjukt! Jag hatar att sova så länge^^ det måste det verkligen bli ändring på. Inatt lägger jag mig 01.00 SENAST. Jag brukar ju alltid annars vakna 12.00 senast, så varför sover jag till 13.30 nu för? :S Ändå lägger jag ju mig runt samma tid som alltid.. okej, igår vart klockan 03.00 innan jag kom i säng men ändå. Jag vill inte sova längre än 11.30, det är nästan försent det med. 11.00 är en bra tid.. man vill ju inte sova bort heeeela dagen.

Jag hade ju velat åkt ut till Zäta och ridit henne idag, men nu hinner jag inte det :/ hmm.. måste handla, äta, sen måste jag in till stan runt 19.00 ikväll med Maud å köpa biobiljett tills ikväll.. vi ska se Twilight :) den verkar asbra! Typiskt att bussarna inte går så ofta på söndagar :/ annars hade jag kanske hunnit att rida. Måste försöka ta mig ut dit i veckan!

Btw.. igår var jag på krogen med Maud.. vi gick på daltoons, men det var inge kul där alls så vi gick till Biteline å hälsade på Kim :) hihi. Beställde en vaniljmilkshake, såååå gott! Så det blev inte så länge på stan.. men vi hade kul den tiden vi var där.. ;D

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: