2008-12-23
 22:34:42

Dan före dopparedan

Steg upp 11.00 idag, kollade dator å allt sånt. Sen tog jag bussen 15.20 härifrån in till stan för att sen ta bussen 16.05 från stan ut till Njurunda. Lena hade inte hunnit åka till stallet än, å det var tur det för jag gick ju såklart fel väg...haha! Först var jag på rätt väg egentligen, men så blev jag osäker efter att jag gått 15-20 min på den vägen å ringde Lena... då skulle jag inte ha svängt in på den vägen jag gjort så då fick jag gå tillbaka... sen var det också fel väg och då fick jag ringa igen och så fick hon hämta upp mig längs vägen tillslut, haha. Sen visade det sig att jag hade gått rätt väg först men kanske lite fööör långt. Lena tyckte synd om mig och hade sökt efter mig haha, jaaaja. Men nu ska jag nog kunna vägen tills nästa gång! ;D

Det gick i varje fall superbra att rida! Zäta var hur snäll som helst och pigg. Började med att skritta i hagen då Lena tittade på, och trava lite. Zäta lyssnade bra och gick hur fint som helst. Sen red jag själv ut på vägen en bit, där hon sen hoppade till för något ljud...men det gick bra, hon måste vänja sig lite mer vid vägarna där så ska det gå bättre sen eftersom hon nyss flyttat dit. Då vände jag och red tillbaka till hagen och tränade lite där igen. Lena tyckte jag verkade lugn och trygg och det känns ju bra :) hon är jättenöjd med mig.
Jag tycker själv jag har bra kontroll över Zäta och det ska man ju ha :) det känns hur bra som helst! :D Hon är såå himla go, min söttjej. <33
 
Imorgon är det julafton... men det känns inte som så, har ingen julstämning alls! :( Men det kommer väl, förhoppningsvis :) det ska i alla fall bli mysigt imorgon.

God jul på er alla! :)


[ TÄVLING vill du bli modell? ]

Glöm inte att min tävling avslutar imorgon. Det är en som kan vinna att bli modell i en studio för en dag. Make up artist ingår i gratispriset. Är du sugen? Skynda på, imorgon lottar jag ut vinnaren. + De som kommenterat och inte fått priset får en överaskning av mig. Ett pressentkort på något. Men säger inget ;)



PUBLICERAT: 2008-12-23, 22:42:20 | URL: http://modellinglove.blogg.se/
coolbettan

Kan nästan känna den ljuvliga doften av häst!



PUBLICERAT: 2008-12-23, 22:43:36 | URL: http://coolbettan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: