2008-12-22
 18:59:27

I´m in love



Steg upp 11.30 idag, gjorde mig klar och sen gick Kim å jag till Tina och fikade. Sen vid 12.50 tog jag bussen in till stan för att sen ta bussen därifrån ut till Njurunda. Har inte varit så många gånger i Njurunda så jag råkade visst kliva av för tidigt, men då vet jag ju till nästa gång. Så jag klev av i Kvissle utanför Njurundahallen, haha! Istället för Njurundabommen. Men det är väl inte så lätt att veta? ;) Så det var bara att ringa till Lena och be henne åka dit efter mig. Sen åkte vi till stallet och hälsade på Zäta (till vänster) och Majen (till höger) :) såå gosiga var dom! När jag stod i hagen med Zäta ville hon pussa å nafsa på mig hela tiden :) hihi, sötgumman <3 och så när jag skulle gå en bit ifrån henne och ta bild så följde hon efter och så ville hon äta upp min kamera ;) det var ju ett bra tecken att hon sökte kontakt med mig direkt. Jag är redan förälskad i henne, hon var så otroligt mysig!
Lena visade mig vart allt fanns och berättade lite om Zäta och Majen. Allt lät så bra och Zäta var väldigt snäll att rida enligt henne. Så det låter ju toppen!

Imorrn ska jag dit och provrida Zäta, ska bli väldigt roligt! :) Jag kan knappt tro det är sant, nu har jag en häst jag kan rida hur mycket jag vill varje vecka.. helt underbart! Min dröm! <3 Vi ska nog trivas bra ihop!

Idag jobbar Kim till 23.00 så jag blir ensam hela kvällen typ med mina två kissor här hemma. Det blir väl att ta det lugnt bara :) kanske det är något bra på tv ikväll? Dan före dan före dopparedan...

Ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: