2008-12-20
 15:48:45

Misstag jag inte vill göra om

Steg upp 11.00 idag, satte mig vid datorn en stund och kollade allt jag brukar. Sen åt jag frukost och tog bussen in till stan, i snövädret :) härligt att det snöar idag! Så gick jag till Claes Ohlsson och köpte en vattensprutflaska så jag kan lära mina två kissor lite vett och etikett, haha! ;) Den förra vi hade gick ju sönder, men nu ska dom lära sig! Så fort man har gått och lagt sig, ja då ska dom hoppa upp på diskbänken och köksbordet som dom inte får och rusta om lite.. å ändå tror jag dom vet att det är fel för så fort man kommer dit så hoppar dom ner fort. Plus att nu när granen är uppe, så ska dom ju vara på den också...det är ju deras första jul så man förstår ju att det kan vara intressant men dom måste ändå lära sig vad som är rätt och fel. Envisa små rackare det där, speciellt Casper. Har många gånger blivit så less på dom att jag haft god lust att ta bort dom, men det ska jag inte för då lär jag ångra mig sen. Jag älskar dom ändå, mina två små älsklingar! <3
Sen gick jag till Gina Tricot och skulle se om jag skulle finna något snyggt för mitt presentkort jag fick av farmor i julklapp... tror jag provade 6-7 olika plagg men inget blev jag nöjd med. Så det får vänta ett tag till, det kommer säkert in nya plagg snart! :) Sen gick jag till BikBok på skoj för att se om jag skulle finna något där som jag kanske ska köpa nästa vecka i mellandagsrean, å jag fann en tröja som jag provade... så tog jag bild på den och när jag skulle gå därifrån gjorde jag ett stort misstag! Dum som jag var glömde jag att lägga i kameran i väskan igen, så den låg ovanpå väskan som var öppen när jag gick därifrån till bussen för att åka hem. Vid navet märkte jag av det, shit vilken tur att jag inte tappade den! Då hade jag blivit väldigt besviken. Älskar min kamera!

Nyss kom man hem från stan, å nu sitter jag här vid datorn igen. Ska väl laga mat om 1-2 timmar skulle jag tro, men jag vet inte vad jag ska äta?! Jag vet inte vad jag är sugen på... hmm! Skulle inte orka laga något speciellt idag, bara något enkelt som går fort. Ibland är det väl tillåtet att vara liiiite lat? ;P Hihi.

Ikväll är det dansbandskampen FINAL på tvn, det måste jag se! Det förvånar mig inte om Scotts eller Larz Kristerz tar hem segern ikväll, men det gör mig ingenting för dom är bäst! :) Sen är det Svensson Svensson, det måste man ju också se. Kim slutar 21.00 ikväll och är väl hemma runt 21.30, så han hinner inte se dansbandskampen tyvärr =/ men Svensson Svensson kan han se med mig! :) Min lilla gullepojke <3 Han är så söt. Nu ska jag ta och leta fram lite bilder som jag ska lägga in på bilddagboken, för år 2008... vad man gjort å så, lite minnen! :)

Puss!


Zofia

Men gud vilken tur att du inte tappade den :O



PUBLICERAT: 2008-12-21, 11:46:48 | URL: http://zofiaandersson.blogspot.com
Caroline

Jodu, snacka om tur!



PUBLICERAT: 2008-12-23, 01:30:35 | URL: http://mattssonc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: