2008-12-21
 19:55:14

När en dröm blir till verklighet

Steg upp 12.00 idag, skönt att sova lite längre ibland. Satte mig vid datorn och kollade bilddagboken och läste bloggar å sånt, sen gick ner till Maud för att möta henne och gå med henne till affären. Tog ut 100 kr till Danne som han skulle få låna, sen gick Maud in till stan och jag in på affären för at handla mjölk, bröd och allt det som behövdes. Plus lite fika till julafton och julgodis, muuums! :) Kim hade skrivit en lång lista till mig, haha! Hjärtat mitt. <3 Sen var det bara att gå hem i all hast och sen ner till tvättstugan för att tvätta. Nu sitter jag här vid datorn nyduschad och har nyss ätit så nu känner man sig fräsch igen.

Precis innan jag skulle gå ner till tvättstugan ringde Lena mig och berättade lite om sin häst, Zäta :) det verkade vara en helt underbar häst. Ett varmblodssto på 6 år som var jättemysig å snäll sa hon :) så det låter bra! Lena verkade också jättetrevlig, så det blir nog toppen! Så nu ska jag ut till Njurunda bommen och möta upp Lena imorgon för att sen gå till stallet och kolla på hästen :) ska bli kul! Så nu har kanske min dröm blivit till verklighet! :)

Nu är klockan snart 20.00 och då slutar Kim, så han är väl hemma om 40 min kanske. Skönt, så man slipper sitta här för sig själv, haha.

Puss å Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: