2008-12-31
 20:09:39

Nyårsafton

Kim å jag steg upp 10.30 idag...fikade och gjorde oss klara. Sen tog vi 11.20 bussen till stan, Kim skulle iväg till jobbet så han klev av lite tidigare.. sen stötte jag på Maja vid navet :) födelsedagsbarnet! Grattis till henne <3 stod å pratade å så innan hennes buss kom.. sen satte jag mig å väntade på min buss för att sen åka ut till Ica bommen och möta upp Erica där. Sen åkte vi hem till henne och tog en ridtur i skogen med Brage och Marco, det gick bra. Brage som jag red var hur snäll som helst! Fick både skritta, trava och galoppera. Men dessvärre kommer jag inte bli medryttare till honom, för det blir för krånligt med bussarna.. lite långt att åka osv. Men jag ska ändå få komma dit nångång ibland å rida med henne :) så det blir ju bra ändå.


Nu börjar klockan bli mycket, så det är dags att kila iväg ner till Maud. Kim har troligen slutat nu så han borde vara där om 20 minuter typ. Partyyy ;D


GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! :)


mysan

gott nytt år på dej, ha en rikgtig mysig kväll. =)'

kram



PUBLICERAT: 2008-12-31, 20:20:52 | URL: http://mysansliv.blogg.se/
Rebecca

Va fin blogg du har! :)

Gott nytt år :)



PUBLICERAT: 2008-12-31, 20:27:41 | URL: http://tjobecks.blogg.se/
Elin

Gott nytt år ! :)

i efterskott.. hähä



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: