2008-12-19
 22:42:16

Tack för hjälpen

Ny blogg? Ja, nu är det denna ni kommer få läsa framöver. Jag ska ändå spara min andra ifall, man vet aldrig om jag vill ha tillbaka den nångång, hehe! Elina har har hjälpt mig lite nu hur man gör en stilmall, header osv. Tack så mycket för hjälpen! :) Nu kan jag sitta lite för mig själv och lära mig resten, finns ju en bra hemsida som man kan lära sig allt på. http://www.designadinblogg.se/ Och Nathalie var gullig och gjorde min headerbild :) den vart fin! Tack för det med! :D

Nu börjar klockan bli mycket, så jag ska väl lägga mig om en timme kanske. Får se hur länge jag orkar sitta, skulle vilja fixa lite mer på bloggen bara jag lär mig.

Godnatt och sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: