2008-12-25
 23:58:46

Can´t stop thinking..

Jag verkar ha varit väldigt trött, efter att ha lagt sig 03.30 igår.. för jag sov till 12.00 idag! Tur att Kim kom och väckte mig för annars hade jag nog sovit ett tag till. Men man måste ju få vara uppe lite längre på julafton! :) Kim gick iväg till Uffe och jag steg upp å gjorde mig klar. Sen gick vi alla 3 ut med Rex en stund, men shit vad stark han blivit! Det dröjde inte länge tills jag gav kopplet till Kim så han fick hålla han hela vägen, haha.. hoppas han slutar dra snart, annars vet jag inte om jag kommer orka hålla han när han är fullvuxen.. nu är han knappt 1 år liksom, bara valp och redan väldigt stor och stark..

När vi kom hem satte jag mig å kollade datorn i väntan på att vi skulle ner till Maud å äta julmat igen.. det var gott även idag! :) Ikväll har det inte hänt så mycket speciellt... Nikita smsade mig 21.46 å frågade om jag skulle med till stan för hon skulle köpa tågbiljett å så skulle vi gå på mc donalds.. då var det bara att sticka iväg direkt ner till Nikita och sen iväg till bussen som gick 21.58, vi hann precis!
Så vi gick in till tågstationen först, å dessvärre funkade ju inte automaterna så hon kunte inte köpa någon biljett.. så det får hon fixa imorrn.. då gick vi till mc donalds å åt lite strips :) gott var det som alltid, hihi.

Nu är klockan 23.48, ska väl lägga mig om en timme eller så... så man orkar upp imorrn, ska ju in till stan med 12.50 bussen.

Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: