2009-04-21
 00:23:34

00:16...now I´m done

Nu är jag äntligen klar med mina läxor för idag, blev lite sent jag vet^^ men så är det när man skjuter upp allt till sista stunden. Mejlade över fördjupningsarbetet till Anna idag när jag äntligen hade gjort det klart, så nu gäller det.. nu ska hon rätta det och sedan får jag veta om jag klarat kursen eller inte, håll tummarna för mig nu
Idag har jag varit till skolan, hade engelska och matte.. sen åkte jag hem och då gick Kim och jag direkt ner till hans mamma för vi vart bjudna på middag =) gott var det! Efteråt gick vi till affären och handlade lite, Kim köpte lite chips till sig själv ;) hihi, sötpluppen min. <3

Ikväll tog Kim och jag en mysig promenad <3 han blev sugen på det, det var faktiskt kul för det var längesen vi gick på promenad sist =D förut gick vi väldigt ofta, men det har blivit allt mer sällan nu när man haft fullt upp med annat och så.. men det måste bli ändring, det är så himla mysigt att ta en promenad med honom på kvällen =) eller dagen, om det är soligt och fint väder =D hihi. Nej nu måste jag gå och stoppa i mig lite mat och sedan ska jag krypa ner i sängen.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: