2009-04-29
 14:36:10

Hey babe, come over here and shut down tight

Idag blev det en tur på birsta efter skolan med Kim =) gick först till skopunkten där han hittade ett par skor, sen till Jysk för att köpa matta, bord och 2 stolar till balkongen, sen till skokanonen där jag köpte ett par fina skor för 100 kr =) sen in på Mc Donalds där jag köpte en milkshake, ovanligt va? ;) hehe.. sen blev det att ta bussen hem och nu sitter jag här.

Ikväll ska jag åka till Färsta och rida, ska bli kul =D fast jag har träningsvärk sen igår^^ men det ska gå bra ändå. Nu längtar jag sjukt mycket till Juni, då ska jag ta med mig Valeria till Åland ;) ska bli sååå kul.

Men nu har jag inget mer att säga, så.. pusshej! :P


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: