2009-04-13
 21:20:58

I´m sorry for that

Nu tyckte jag det var dags att uppdatera bloggen igen.. ;) eller vad säger ni? Jag har haft en underbar vecka på Åland med familjen, vi har hittat på det ena och det andra och det har ju varit så himla underbart väder! :D Soligt alla dagar och 16 grader i skuggan, åh så härligt! Man fryser inte utan jacka :) såå underbart! Hoppas den värmen kommer upp till Sundsvall nu ;) jag har inte orkat uppdatera bloggen något när jag varit här, det är inte det allra viktigaste. :)



Ska avsluta här nu och umgås med familjen innan jag ska lägga mig.. ska upp tidigt imorrn, båten går 08.00 och jag kommer vara framme i Sundsvall 18.30, så jag återkommer väl antagligen då om jag orkar ;) hihi.

Ha det underbart, pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: