2009-04-24
 16:03:01

It can´t be so much better

Hallåå alla där ute i vårvärmen ;) underbart väder idag, ellerhur?? Det är så himla skönt ute.. soligt och underbart =D sen har jag även fått veta idag att jag KLARADE psykologi kursen!! =D Jag blev så otroligt lycklig när jag fick veta det... ååh, det känns så skönt. 

Ikväll ska jag rida igen min missade lektion, äntligen =D det var 2 avbokningar så jag hade tur.. ska rida i grupp 2, och sedan möter Valeria mig på stan och vi ska hem och duscha och göra oss klara, för ikväll blir det krogen =) ut och lyssna på band på Railway Saloon.. It will be nice! ;)


Åh, jag bara älskar den här låten.. den är sorglig, och den är fin! <3
 


Anonym

Tack för att du kommenterar :)

Tänkte fråga om du ville hjälpa mej med nåra saker till bloggen de vore snällt:)

Typ en sån där statestik räknare du har och sen dela upp i nåra kategorier .

Och sen ficksa att man kan läsa om mej diräckt när du kommer in på sidan och ha en bild på mej och tilde där :)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 22:56:03 | URL: http://mariaenliten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: