2009-04-05
 14:59:54

It´s too late to apologize

Nu är jag väldigt less på min dator ;( det är så himla jobbigt när den ska hänga sig för minsta lilla jag gör, jag kan ju inte göra någonting alls med den mer utan att den hänger sig... den mår verkligen inte bra! Jag måste leta upp Windows skivan när jag orkar, och formatera om datorn.. det tror jag skulle behövas faktiskt, men vågar jag det när jag aldrig gjort det förut? Det är frågan.. men det ska inte vara så svårt enligt min bror, så jag ska väl klara det I hope. Sedan måste jag även köpa brännbara skivor och bränna ut alla mina 8000 bilder, shit om dom skulle försvinna.. vad less jag skulle bli då! Alla minnen borta liksom, nej det får inte hända!

Jag skulle egentligen ha åkt ut till Zäta idag, men jag kände att jag inte orkar åka ut och komma hem sent när jag har skolarbeten att göra.. jag har ett fördjupningsarbete från psykologin som jag måste göra om för att klara kursen som egentligen ska vara klart på tisdag men jag skickade sms till Anna och bad om att få göra det klart över sportlovet för annars kommer jag inte hinna =/ har ju haft så mycket annat att göra plus att jag legat sjuk. Sedan har jag även en redovisning på onsdag i svenskan som jag måste förbereda.

Så nu åker jag inte ut till söttjejen förrän torsdag om 2 veckor =/ jag kommer sakna henne! <3 Nu på torsdag åker jag ju till Åland och stannar där till tisdagen därpå, onsdagen rider jag på ridskolan.



Jag älskar dig Zäta gumman! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: