2009-04-07
 11:05:59

It will not happen again

Godmorgon, nu har jag nyss klivit upp.. försov mig imorse =/ duktigt less jag blev.. så jag hann inte åka till engelskalektionen. Inte konstigt att jag inte vaknade när inte mobilen ringer :S den ringde dom 2 första gångerna som jag ställt den att ringa, och sen hade jag lagt mobilen bredvid kudden så jag borde ju hört om den ringt igen!? Den skulle liksom ha ringt 3 gånger till, så ja.. jag borde hört den då.

Idag efter skolan måste jag förbereda min redovisning inför imorgon, ska redovisa om hästens beteende i svenskan i 3 minuter typ.. det drömde jag om dessutom :P fast jag drömde att jag redovisade det inför hela klassen i psykologin, vilket jag inte hade velat gjort.

Nu ska jag ta mig lite frukost ;) pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: