2009-04-28
 20:19:51

NY LÅT!

Nya låten är äntligen klar, kommentera ifall ni lyssnar! http://znapmusic.com/dacarro låten heter "Du är min bästa vän" och är tillägnad till Valeria. Jag hoppas den går att lyssna på =) satt i minst 6 timmar med den igår och kämpade att få den klar innan jag skulle lägga mig till 03.00 på natten för Valerias skull.

Idag är jag ledig från skolan =) lärarna skulle vara borta från skolan tydligen och då skulle hela skolan vara stängd idag, så det var skönt.. klev upp runt 11.00 idag och åt frukost, sen mötte jag Nathalie och åkte ut till Njurunda.. hon skulle till sin medryttarhäst och jag till Zäta =) jag kan bara säga såhär att jag är såå otroligt nöjd över henne idag! =D Red i paddocken och jag fick både skritta, trava och galoppera =D hon lyssnade bra när jag ville att hon skulle trava lugnt och hon tog galoppskänkeln =D hon var så duktig min fina tjej! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: