2009-04-16
 01:03:09

Sånt händer och fötter

Halloj! ;) Lite sent att skriva blogg nu kanske?, jag vet, men jag är snart påväg i säng.. tänkte bara berätta lite kort om vad jag gjort idag. Klev upp runt 09.30 idag och åt frukost och kollade lite på internet.. sedan tog jag bussen in till stan och gick runt i lite butiker och kollade =) hittade ett halsband på guldfynd som jag köpte, det var ju bara för gulligt. ^^

Tog sedan bussen hem igen och tog det lugnt, hade huvudvärk =/ 16.50 tog jag bussen in till stan igen och sen till ridskolan, mötte Nathalie där och så hoppade jag Mario för första gången. Första hoppet gick lite knasigt, jag visste om att han skulle bocka efter hindret men visste inte hur jag skulle hantera det så jag föll av.. landade mjukt och det gick
bra =) dom andra två hoppen gick mycket bättre, fick beröm av ridläraren för det också att jag jobbat bra efter jag föll av. hihi =D alltid lika kul med beröm. Nathalie var snäll och fotade och filmade så ni får se filmen här nedan! =)



        

Nu är det snart dags för mig att borsta tänderna och krypa ner i sängen, är trött och mina ben värker.. ^^ så jag återkommer troligen imorgon kväll kanske, ska till Zäta på dagen. Godnatt =) PUSS & KRAM!


Anonym

inte kul och ramla av:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: