2009-04-23
 21:39:39

Somethings burning strong between us

Sitter här nu och är inte riktigt mätt, fick ingen middag idag så jag har levt på smörgås och flingor... not fun! >,< Jag gick till affären för att handla mat och jag trodde Kim skulle ha pengar på sitt kort, men nej.. och det hade inte jag heller :S så det var bara att gå hem igen.. men men, tur att det är löning imorgon!

Åkte ut till stallet idag efter skolan och longerade Zäta =) det gick hur bra som helst! Sedan nattade jag dom små charmtrollen =D och Majen lät mig ta in honom idag, för första gången.. guu va glad jag blev! =D Tog sedan 18.10 bussen hem och nu sitter jag här och degar ;) haha.



Mina ben värker^^ har väl gått mycket idag antar jag.. imorgon skulle jag haft sovmorgon, men icke =D ska iväg till Färsta och fota Nathalie när hon rider och sedan är det skola.. så det blir nog att lägga dig ganska så tidigt ikväll också ;) men nu ska jag avrunda här..  puss!


Supermamsen

åHHHHHHHH vILKA FINA



PUBLICERAT: 2009-04-24, 23:02:18 | URL: http://supermamsen.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: