2009-04-01
 22:17:34

I feel so light

Äntligen är man feberfri, så skönt.. har tagit det lugnt idag ändå och runt 5 tiden tog jag bussen till stan och sen till ridskolan :) fick rida Mario idag, det gick superbra! Är skitnöjd :D han var hur underbar som helst, han är min favorit nu hittils ;) hihi. Vi fick jobba på en volt idag i trav med både att rida lätt och att sitta ner i sadeln, gick skitbra! :) Vi skulle egentligen ha hoppat, men blev ej så.. så det blir en annan gång. :) Längtar redan till nästa gång :D vill ha onsdag nuuuu, då kanske Jenny följer med och fotar och filmar :) hoppas!

Sedan har det ju varit så underbart väder idag, åh.. börjar få vårkänslor nu igen :D soligt, varmt och skönt och snön har börjat smälta på vägarna, det känns hur underbart som helst! :D



Nu ska jag börja avrunda här, klockan närmar sig den tiden då jag ska sova :P ska ju till skolan imorgon.. och sen åker jag direkt till stallet och kvällar gospluttarna.

Godnatt, pusshej! ;)


nathalie

bilden på hemsidan har jag knäppt och den får man inte använda utanför hemsidan =) (på mario)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: