2009-04-27
 00:45:53

You know it´s just too little too late

Jag kan bara säga att jag haft en underbar helg! Förutom att den inte började speciellt bra.. jag skulle ha fått rida in min missade lektion på ridskolan i fredags så jag åkte dit eftersom dom sa att det skulle gått bra.. men när jag kom dit och läste i pärmen stod det " v.17 Caroline Mattsson - Tyvärr inte ikväll ", då fick jag inte rida i alla fall tydligen.. jag förstår inte varför heller eftersom det skulle gått bra och två st hade avbokat, så jag blev lite besviken där.. tog sedan bussen in till stan igen och mötte Jenny.. vi gick på Mc Donalds och drack milkshake =) sedan kom Valeria.. det var kul att träffa henne efter att hon varit på praktik i Luleå i 2 månader =) det kändes så bra!



I fredags drog jag och Valeria ut på krogen =) det var skitkul.. underbar kväll! <3 Sjöng karaoke på daltoons bland annat ;) det var en upplevelse att få sjunga inför "publik" för första gången. Igår (lördag) klev vi upp runt 11.00 tiden tror jag det var? Vi åt frukost och gjorde oss klara och sedan åkte vi ut till Njurunda till älskade Zäta =) Valeria prövade hoppa lite hinder med henne, det gick väl hyfsat bra i alla fall.. hon förstod inte först riktigt vad hon skulle göra och lyfte inte benen och bara sprang över, rev flera gånger :P men sen gick det mycket bättre.. efteråt travade jag med henne och det var såå kul för hon lyssnade på mig när jag ville trava lugnt =D jag blev så lycklig.. sen skrittade jag av henne. =)

Vi kom hem runt 20.00 tiden, gjorde lite mat och tog det lugnt.. sen fick vi för oss en sjuk ide :P 01.45 gick vi in till stan och mött Jenny, sen gick vi på Mc Donalds och åt =) sen vart det ut och flumma lite ;) så himla kul hade vi, det måste göras om!

Idag (söndag) klev vi upp runt 10 tiden och åt frukost och gjorde oss klara.. sen blev det en shoppingtur på Birsta =) gick först till Skokanonen där Valeria hittade ett par skor, sedan in på Hööks där jag köpte nosljudd till  Zäta och ridbyxor till mig själv.. sen blev det självklart Mc Donalds ;) beställde lite pommes och milkshake.. sen in på ÖB för att köpa strumpor och nytt kvastskaft till sopborsten i stallet.... haha, ni vill inte veta vad som hänt så jag går inte in på det. ;)

Sedan åkte vi in till stan igen och åt på Pizza på Mexicana City, gotta ;D sen blev det att skynda sig hem och packa det sista och sen åkte vi taxi in till tågstationen för att hon skulle åka till sin mamma. 18.00 gick tåget, och det var lika tråkigt som alltid att lämna henne. Hur ofta händer det att man gråter för att man lämnar sina vänner? Det har då aldrig hänt mig förut.. och idag gjorde jag det, jag har aldrig träffat någon som henne.



Du är min allra bästa vän Valeria, det ska du veta. Du betyder så oerhört mycket för mig, du är den bästa vännen man kan ha.. som alltid finns där och jag kan prata med dig om allt! Det känns så himla underbart.. jag älskar dig gumman. Jag är lycklig när jag är med dig! <3

Men nu ska jag avrunda här ;) ha det underbart!


valeria

Du är så himla härlig Caroline!

Vi hade det skit skojjit i helgen!

ILY!



PUBLICERAT: 2009-04-27, 10:24:49 | URL: http://lillwikner.blogg.se/
jenny

Men du.. nu har du väl lite fel ändå? Vi åt på Max.. in McDonlads :D



PUBLICERAT: 2009-04-27, 10:41:42 | URL: http://virvla.wblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: