2009-08-27
 12:31:22

34 dagar kvar

Hello!

Sitter i skolan just nu, 12:23 är klockan och 13:50 börjar min lektion.. ska ha 2 timmar företagsekonomi, jobbigt när man är trött.. men men ;) sen ska jag hem och handla, göra mat osv.. och ikväll ska jag fortsätta på min nya låt som jag började med igår :D nyfikna? :P

34 dagar kvar nu, jag längtar så sjukt mycket.. 1:a oktober, troligen torsdag kväll/natt kommer Sara till mig :D iih vad jag längtar, vi ska ha så kul <3 eller så blir det tidigt på fredag morgon, får se :) men jag hoppas självklart på torsdag kväll/natt, för det är ett måste höhö. ;)

Imorgon får jag mitt studiestöd :D perfekt, ska beställa lite grejer hade jag tänkt (A) sen längtar jag även till Sara och jag ska till hööks, och shoppa loss xD Sara kommer ta halva butiken med sig ut... :O haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: