2009-08-11
 22:44:13

Den som väntar på något gott...

Idag har jag gått på stan med Jenny =) tog bussen in först med Kim och vi gick till banken, skulle sätta in pengar bland annat och sedan mötte jag upp Jenny på Swedbank. Sedan gick vi direkt upp till tågstationen där jag löste ut mina tågbiljetter, och sen gick vi runt i lite olika butiker och kollade :D kul, men inte kul när man inte hade pengar att köpa något, men men. ;)

Sen fick jag ett oväntat samtal när vi var inne i någon butik.. dom ringde från Stall Progress i Njurunda, där jag sökt jobb för ett bra tag sen men inte fått, och nu vill dom ha extra hjälp imorgon och på torsdag så jag ska få jobba :D det ska bli sjukt kul, få komma ut och göra något och tjäna lite extra pengar. Börjar 07.00 och slutar 16.00, så det ska bli spännande.  



Har egentligen Zäta imorgon och på torsdag, men jag får se hur jag känner mig imorgon om jag orkar åka ut efter jobbet, annars måste jag dit på torsdag åtminstone innan jag åker på fredag :D måste ju pussa på sötnosen. <3

Men nu ska Kim och jag ner till hans mamma på kvällsfika, och sen ska jag lägga mig för jag ska upp 05.00 imorgon :O jättekul, haha *not*. Godnatt folket! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: