2009-08-10
 00:07:45

Resan är bokad!

Hellu! ;D

Dagen började inte bra idag =/ det började med att jag gick in till stan för att jag tänkte att jag skulle hinna med Njurundabussen som skulle gå 16:35 från stan.. när jag väl kom till stan och satte mig ner kom jag på att det är söndag, då skulle bussen gå först 17.15, less jag blev :( fick gå på stan och göra ingenting i 45 min, och inga butiker öppna..

När jag väl satte mig på bussen började det ösregna och åska :O så jag ringde upp Carina och bad henne komma till bommen och skjutsa mig till stallet, vilket hon var snäll och gjorde :) blev en snabbvisit i stallet, pysslade om och pussade på Zäta <3 sen fick jag skjuts tillbaka.

Runt 18.30 var jag vid ICA bommen, så jag väntade i 40 min på att bussen skulle gå, men icke.. då kom jag på att det är 18.10 och 19.45 bussen går på söndagar :( gissa om jag blev less?  Fick vänta i ytterligare 25 min.. Skulle vara så skönt med en bil nu!



Ska strax lägga mig ner och kolla på Förhäxad :) men tänkte först berätta att jag bokat resa ner till Dalarna :D på fredag åker jag ner med tåg till Borlänge och hälsar på Sara :D det ska bli väldigt kul, måste passa på nu innan skolan börjar. Blir där 3 hela dagar och sen åker jag hem till Sundsvall på tisdag den 18:e igen, jag längtar redan! :D

Men nu ska Kim få kolla internet ;) godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: