2009-08-08
 01:26:48

Ge mig oktober nu!

Idag var jag ut till stallet mot kvällen, skönare att rida då :) red ner till ängen där vi tränade dressyr. Tänkte träna henne att gå i samlad trav där, men hon satte bara av i galopp hela tiden.. det är något hon älskar förstår ni ;) det är det bästa hon vet att få galoppera på ängen. Men nu ska jag träna henne att galoppera på mitt kommando :) varje gång hon satte av i galopp själv sa jag åt henne, och varje gång hon travade lugnt fick hon massa beröm :) hon lyssnar ju på mig och saktar av när jag ber henne och travar lugnt en stund men sen blir det galopp igen, men det tränar vi på! :D

Imorgon ska jag ut och skritta en kort tur :) och på söndag får hon vila, go gumman, mysigare häst får man leta efter.


Jag vill leva med dig nu, för alltid och ännu längre. <3

Har suttit ikväll och gjort ny design till Sara, min underbaring som jag träffade i Juli när vi var i dalarna :D hon är bara för go, längtar som en tok nu till 2:a oktober när hon kommer upp till Sundsvall och hälsar på mig :) gissa om vi ska ha kul då! :D


Sara & Queen <3


sara

naw<333

miss ya to<333

läänktar till oktober<333

då ska vi ha kul:D

du ör underbar du meD:D<3



PUBLICERAT: 2009-08-08, 01:33:01 | URL: http://emelont.blogg.se/
sara

åh:)<3

läänktar jag med<333.

du är underbar du med:D<3

läänktar som en tok<33



PUBLICERAT: 2009-08-08, 01:37:31 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: