2009-08-23
 12:14:29

I will always be your friend

Sitter just nu och kollar alla sidor på internet som jag brukar :) bilddagboken, facebook osv.. jag måste faktiskt tacka bilddagboken, utan den hade jag inte träffat Sara. <3 Nu är det 38 dagar kvar till hon kommer upp hit och hälsar på mig :D längtar så otroligt mycket, dagarna minskas sakta men säkert ;) men det har gått rätt fort ändå, vi började räkna för 63 dagar kvar. Saknar dig så mycket gumman så det gör ont, men vi ses snart! <333


I will always be your friend! <3

I fredags började jag ridskolan igen, i en högre grupp. Nu går jag i grupp 3 och har en annan ridlärare. Red dressyr med Smurfen, och vill ni se hur det gick så kan ni kolla på min video här.

Ikväll åker jag ut till stallet, och Lena ska också dit så jag får skjuts :D härligt. Skönt att slippa gå ibland, annars går jag 60-90 minuters promenad när jag ska dit. Men vad gör man inte för en häst man älskar? :)


Maria ;)

Gullig blogg du har :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: