2009-08-20
 12:51:06

Jag har fått en ny bästa vän!

Hellu!

Jag sitter just nu i skolan, första dagen idag efter sommarlovet. Det är lite drygt, för på måndagar och torsdagar får jag lång rast emellan. På torsdagar tex som idag, kommer jag få rast mellan 11.20 - 13.50 :O men men, vad ska man göra. Tänkte ta och skriva lite om min underbara helg i Dalarna med Sara nu när jag ändå inte har något bättre för mig. :)

I fredags när jag kom fram till Borlänge kom Sara, Malin och hennes mamma och hämtade mig :) senare på kvällen fotade jag när Sara, Kattis och Malin hopptränade lite :D sjukt fint såg det ut och jag fick fina bilder! :D

Natten till lördag hade Sara och jag sjukt kul ;D hahaha, vi pratade om det ena och det andra... glödlampor bland annat xD haha, fråga inte. :D Vi har sjuk humor <3 höhö. Tidigt på lördag morgon klev vi upp och red ut :) jag på Lindy, Sara & Queen och Malin & Boyen, vi red upp till berget :) skitmysigt! Sen på förmiddagen åkte Malin & Boyen hem, och jag och Sara gjorde oss klara och på kvällen åkte vi till Carina på kräftskiva :) så himla kul vi hade :D ellerhur Sara? ;) <3 Vi ägde ut dom på kubb tack vare dig! Sent på lördag kväll kom Saras mamma och hämtade oss. Hollywood Sara... ;) höhö.

Söndagen latade vi oss ;) bakade kladdkaka bland annat :D så otroligt gott recept, kanske lägger upp det här senare men har inte bestämt mig än. ;) Runt 21.30 tiden på söndag kväll skjutsade Saras mamma oss till mormor och morfar för att vi skulle sova där :) Sture fick också följa med ;) det var mysigt!

Måndagen åkte Sara och jag med mormor till Hedemora och handlade lite :) sen när vi kom hem tog jag och Sara med oss Sture ut på en promenad till Brattfors där vi hälsade på Johan och Cina :D sen hem och äta kladdkaka som vi bjöd på, det uppskattades. Sen blev det endel kubb, boul, fia med knuff och galenpanna :D haha så kul vi hade :D senare runt 22.00 tiden kom Saras mamma och hämtade oss, så vi åkte hem och myste i soffan till "hur man blir av med en kille på 10 dagar", så sjukt rolig film ;D sen blev vi trötta och gick och la oss.

Tidigt på tisdag morgon klev vi upp och red ut på en långtur :) jag på Robban med Sara & Queen, så himla mysigt var det.. jag tog några skutt över naturhinder och vi tränade lite dressyr på en åker :) Queen gick jättebra med Sara :D duktiga flickor! <3 Och Robban var ashärlig att rida! :D

När vi kom tillbaka var vi inte så glada mer :( det började kännas att jag skulle åka hem och jag fick tårar.. jobbigt :( jag ville inte åka hem, hade jag inte börjat skolan idag så hade jag stannat hela veckan minst. Jag ska försöka åka dit på mitt höstlov kanske :D det vill jag. Jag har fått en ny bästa vän, en vän jag aldrig någonsin vill mista. Du betyder så oerhört mycket för mig ska du veta, Sara Ehlén <3 Jag älskar dig! Saknar dig gumman. :(


Sara har gjort en video till mig, den är så himla fin :) jag älskar den!



Här är en video vi gjorde om Sture ;) vi hade sjukt kul när vi gjorde den, haha! <3



Vi ses i Oktober Sara, 41 dagar kvar och jag längtar som en tok! <3


Anonym

en underbar helg med en hunderbar människa<3

och jag fick en ny bästa vän<3

snart ses vi igen vännen<3

älskar dig<33



PUBLICERAT: 2009-08-20, 19:03:10 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: