2009-08-09
 00:39:37

You make my dream come true

Zäta var underbar idag :D som alltid! Red ut på en mysig skrittur i 30 min, som en dröm var hon :) <3 go gumman. Filmade en snutt också för att hon ville visa vad hon kan göra ;) jag tycker hon är värd kommentarer :D det blir hon och jag glad av.



Idag har jag promenerat i 90 minuter i värmen sammanlagt, till och från stallet (60 minuter) och sedan från stan och hem till mig (30 min), jobbigt var det kan jag säga^^ inte för att jag inte orkar gå, men det var så otroligt hett och jag hade ont i fötterna av att gå i ridstövlar =/ ska köpa ridskor i oktober när Sara kommer :D längtar som en tok!

När jag kom till stan med Njurunda bussen satte jag mig ner och väntade på att bussen skulle komma, som jag trodde att skulle gå 18.45.. det kom ingen buss, så jag kollade bussturlistan och då visade det sig att den skulle få först 19.15, då orkade jag inte sitta kvar och vänta, så jag gick hem och tog en glass på Hydro på vägen :D nam nam.

Men nu ska jag lägga mig och sova, är trött så jag återkommer imorgon!


Sara

åh mysigt:)

länktar också<333



PUBLICERAT: 2009-08-09, 11:59:25 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: