2009-02-08
 02:20:41

02:11

Det blev ingen utgång ikväll, men det kommer :D vi fastnade med singstar... hahaha, det var ju bara för kul ;D å så tittade vi på bilderna och videorna från ridningen idag :) kollade på vad som var bra, och vad som var mindre bra.. vi hade iaf en väldigt kul kväll :) även om det inte riktigt blev som vi tänkt oss... ;) nu längtar jag till imorgon, när hon ska hålla ridlektion för mig igen :) är mycket roligare att rida nu när jag lärt mig hur jag ska göra för att få henne lugn i skritten osv och när jag har sällskap :) så då måste man ju passa på så mycket som det bara går.. sen åker hon hem till härnösand imorgon kväll, kommer bli tråkigt :/ men nästa helg blir det fler lektioner! Fredag kväll, lördag och troligtvis söndag :D jag längtar sönder... ;O hihi.

Nu börjar jag bli trött, det är nog läggdags för mig nu om jag ska orka upp imorrn igen... ;D ska lägga mig å mysa med lille pojken min och sen tänka på alla andliga berättelser Valeria berättade idag att hon upplevt.. haha, jaa..

Sov gott ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: