2009-02-21
 19:14:42

7 dagar kvar

Nu är jag snart klar med hemprovet i psykologin som vi fått, har bara en fråga kvar som jag måste fundera lite mera på.. det ska vara klart till på torsdag så det känns väldigt skönt att det snart är klart :) ska försöka klura på den sista frågan ikväll.

Nu sitter jag här i min ensamhet :/ medan småtrollen ligger här på sängen och sover så sött :) hehe.. älsklingen jobbar till 23.00 ikväll. Kanske man ska se melodifestivalen om Zofia kommer upp hit en stund :) får se, annars får jag se vad jag hittar på. Har ju engelskaprov på tisdag också som jag borde plugga på :/ men det går nog bra, det klarar jag! :) Huvudsaken jag får godkänt, så blir jag nöjd.

Igår bokade jag förresten min resa till Åland :) åker nästa söndag, 1 mars.. och kommer hem igen söndagen den 8 mars. Kommer få räkna matte heeeela veckan om jag ska hinna klart med andra kapitlet till vecka 11, suck.. men men, that´s life ;P hihi.


Have a nice day! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: