2009-02-06
 10:46:50

Det är guld värt

Någon som vill ha hjälp med bloggdesign? ;) Säg till.

Jag måste ha blivit populär med att hjälpa andra med bloggdesign ;P igår skrev Maria till mig att en kompis till henne undrade ifall jag ville hjälpa henne med sin bloggdesign, och det vill jag ju så gärna göra :D eftersom jag tycker bara det är roligt. Så hon fick adda mig på msn, så pratade vi en bra stund.. så började vi prata om hästar :) hon berättade att hon haft häst en gång förut och att hon hållt på med hästar sen hon var bara några månader... samt att hon hållt många lektioner i sina dagar :) så erbjöd hon sig att hjälpa mig att rida in Zäta :D gu va lycklig jag blev.
Nu ska jag få hjälp av henne en gång i veckan, ska få gratislektioner där hon lär mig grunderna och hoppning m.m :D det kan ju inte bli bättre, nu behöver jag inte söka efter en ridinstruktör som jag kanske hade tänkt.

Tack så himla mycket, Valeria :) det är verkligen vad jag behöver. Jag vill förbättra mina kunskaper, och min ridning framförallt. Det ska bli kul att rida för dig en gång i veckan :) det ser jag fram emot. Det är guld värt ska du veta... <3

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite frukost :) om en timme blir det att ta bussen till skolan och sen blir det stallet :D synd bara att det är -9 grader ute :S uscha.. kommer ju fryyyysa. Det blir inte mina ridstövlar idag, dom är nog bättre till våren och sommaren med tanke på att det inte är något foder i dom... fryser ju tårna av mig annars, om det är för kallt ute.. så mina andra skor får duga.


nathalie

men vad roligt :D



PUBLICERAT: 2009-02-06, 13:53:12 | URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/
Valeria

Hehe se vad man kan ordna till dig =)

Hoppas du är nöjd med lektionen:) Vi kan filma imorgon :) Så kanske du kan filma mig så kan jag visa vad jag och du gör för skillnad. och ta kort :)



Hoppas att du bloggar om vad du lärde dig och tyckte va bra ;P Så jag vet :)



Kram



PUBLICERAT: 2009-02-06, 20:26:09 | URL: http://lillwikner.blogg.se/
Caroline

Jaaa, jag är supernöjd :) ska absolut blogga om det!



PUBLICERAT: 2009-02-06, 21:22:07 | URL: http://mattssonc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: