2009-02-11
 22:45:19

Galopp :D

Slutade skolan tidigare idag :) det var nice. Behöver inte gå på sista svenska lektionen på onsdagar nu mer eftersom jag har ett dubbelpass på morgonen så nu kommer jag sluta 11.50 på onsdagar :) riktigt skönt.

Åkte ut till stallet efter skolan och red på min goa älskade Zäta :D hon var ashärlig! Blev en liten träning i paddocken :) började med att skritta och göra halter, sen vart det lite trav och så fattar Zäta galopp alldeles själv helt plötsligt ;) så nu har jag galopperat för första gången med henne :D det var riktigt härligt måste jag säga, såå härlig galopp har hon. Kunde förstås ha haft händerna nere istället för uppe i luften men annars vart jag riktigt nöjd! :D

Zäta är absolut min dröm häst <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: