2009-02-10
 19:49:40

Give me summer

Idag hade jag ingen engelska heller :) hade bara 2 lektioner psykologi.. så det var skönt, åkte direkt till ICA på hemvägen och handlade, sen kom jag hem till Kim som fick börja med maten ;D han har ju varit ledig han idag så.. :D hihi. Blev potatismos och korv idag :) såå gott med potatis för en gångs skull.. man äter så mycket pasta att man tröttnar på det^^ iaf makaroner...hehe ;P men så är det när man är lite lat....

Imorrn åker jag till stallet efter skolan :) blir skojigt! På torsdag har jag matteprov, å när ska jag hinna öva på det då? :P Får nog kolla igenom det ikväll och imorrn kväll innan jag lägger mig... men jag valde själv att ha det på torsdag så :D det ska bli riktigt kul faktiskt..haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: