2009-02-03
 00:00:12

Help me someone?

Idag kom jag faktiskt upp i tid, det var skönt.. vaknade av att Alexandra ringde mig imorse vid 9 tiden, tack för det.. det behövdes så jag piggnade till, sov inte så mycket fram till halv 11 men det var bara bra för då var jag pigg att kliva upp. Då fick jag en timme på mig att äta och kolla datorn å så i lugn å ro innan jag skulle till skolan :) började 12.50 och hade engelska.. sen hade Catarina och jag matte med Anneli, det är så skönt att sitta hos henne på matten så man får mer hjälp av en lärare liksom... vi bestämde att vi ska få sluta halv 5 på måndagar istället för att gå ända till 18.00, det blir ju så sena kvällar då.. så istället sitter vi en halvtimme extra med Anneli och kan räkna lite hemma också :) så det blir nog bra det, jag tror vi får mer utav det.

Kom hem till 5 tiden och värmde upp köttfärssås och spagetti, såå gott. Sen har jag suttit med bloggdesign hela kvällen, först hjälpte jag Marias storasyster med sin bloggdesign :) sen har jag suttit med min resten av kvällen. När jag äntligen blev klar så blev det inte som jag ville :( ni ser säkert att det blir vitt på sidorna när man scrollar ner, å så vill jag inte ha det. Sen har min dator stora problem, den hakar upp sig för minsta lilla alltså :S bara jag ska ladda upp en bild i bilddagboken eller här på bloggen tex så hänger den sig, det är asjobbigt! ;O Kan knappt öppna nåt program heller på datorn utan att den hänger sig... vad beror det på, någon som vet? :/

Nu är klockan så pass mycket så jag hinner inte se förhäxad som jag hade velat :/ nu blir det sängen för mig.



Caroline Mattsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: