2009-02-03
 21:01:17

I will do my best

Som vanligt så vaknade jag 10 minuter innan jag skulle gå till bussen imorse :/ jag hatar det, när jag måste stressa i mig mat och stressa iväg till bussen. I början gick det ju hur bra som helst att kliva upp en halvtimme innan men inte nu :S suck.. hoppas det inte fortsätter. Ändå försöker jag lägga mig så jag får sova 7 timmar iaf.. jag kom precis till busshållsplatsen några sekunder innan bussen kom imorse, jag hade väldigt tur att jag hann. Näe, nu får jag skärpa mig, eller vad säger ni? ;D

Hade engelska första lektionen idag, sen två lektioner psykologi.. fick sluta en halvtimme tidigare så jag kom hem till 4 tiden :) skönt. Gjorde i ordning min middag och matlåda tills imorgon, sen har jag suttit vid datorn bara typ ikväll.. och äntligen orkat bädda rent i sängen ;P behövdes verkligen.. ^^

Sen har jag bestämt mig för att börja på Färsta Ridskola och rida 1 gång i veckan :D det ska bli askul. Börjar med en termin, sen får vi se om jag har råd med en till. Ska ringa dit imorgon och ta reda på allt och kolla om det finns någon ledig plats åt mig, så håll tummarna nu! :D Skulle verkligen vara kul, så jag förbättrar min ridning och mina kunskaper. Det är billigare att rida 1 gång i veckan i grupp än att rida privatlektioner, så det får bli så.. :D

Om en och en halvtimme är det läggdags för mig... känns inte sååå kul, men jag börjar ju halv 9 imorrn så då måste jag upp ännu tidigare än idag, uscha.. but I will do my best ofcource! ;)

Puss & Kram


Undrar?

Du skriver ju bara om den där hästen och att du alltid måste stressa till bussen och att du har "läggtider", du är väl vuxen?


valeria

Men anonyma jävlar! Väx upp! Det är hennes liv och inte erat! Ha ni inget annat för er än att läsa en blogg som du ändå ska hacka på! Skaffare ett liv "UNDRAR?"



PUBLICERAT: 2009-02-06, 00:58:33 | URL: http://lillwikner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: