2009-02-19
 19:38:33

Lite stressad eller vad?

Imorse försov jag mig rejält, nu får jag verkligen skärpa till mig. Tror inte jag vaknade av alarmet alls idag, vaknade av att Alexandra ringde mig och undrade vart jag var någonstans haha... å då låg jag i sängen, helt nyvaken^^ då hade jag 8 minuter på mig att klä på mig och springa ner till henne och till bussen, vi hann precis.

Fick veta idag att jag ligger efter ett kapitel i matten, jippie! Har nyss börjat med procenträkning och det ska man egentligen ha prov på nästa vecka, och jag har ett antal sidor kvar.. men vi får göra det vecka 11 också om vi vill det, som tur är.. men då blir det att räkna matte på Åland ;P nu har jag liiiite press på mig!

Nu vill jag bara ha looooov, så jag får åka hem till Åland.. till familjen <3 ska bli kul. Vet inte ännu om Kim följer med, men det ska bli roligt oavsett, och så måste jag rida Cyril där någon dag :) lääääängtar.


Valeria

Jag kan hjälpa dig med matten :) Ha ju Redan gjort det där :)



PUBLICERAT: 2009-02-19, 21:45:36 | URL: http://lillwikner.blogg.se/
Caroline

åh, ja det kan du gärna få göra :)



PUBLICERAT: 2009-02-19, 22:38:28 | URL: http://mattssonc.blogg.se/
valeria

Uppdatera sidan oftare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: