2009-02-09
 13:48:20

Lycklig är ordet

Så härligt väder det är ute idag! :) Solen skiner och det är så fint, lite kallt bara.. och det har ju kommit så otroligt mycket snö ;O jag har inte sett så mycket snö på flera år kan jag lova.. värsta vinterlandet vi har ;P det är ju jättefint, men börjar lessna på kylan nu.. det får gärna vara -4 grader men gärna inte under -10.. jag längtar till våren och sommaren <3 tänk så härliga ridturer det blir i värmen då.

Sitter på skolan just nu, skulle ha haft engelska första lektionen men engelskaläraren är sjuk så jag slapp det :D skööönt, gillade ju inte alls engelskaläxan vi hade till idag.. gick inte bra alls >,< haha..

Min helg har varit helt underbar.. har träffat en ny vän som är såååå himla underbar <3 och vi har varit med varann nu hela helgen :) som ni säkert läst har hon börjat ha ridlektioner för mig och det känns jättebra, har lärt mig något nytt som sagt. Jag är så lycklig nu att jag vet inte vad, det märks på mig också..^^ jag mötte matteläraren påväg ner till datarummet och han bara "du ser glad ut" haha å jag bara "jaa, jag är lycklig" ;D å han bara "det är bra" hehe.. så det syns :D hihi. Vill ha fredag nuuuuuu! :D


Have a nice day ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: