2009-02-06
 21:53:21

Lyckligast ever

Åkte ut till stallet efter skolan idag :) till söttjejen <3 mockade å gjorde alla stallsysslorna och sen kom Valeria :) hon höll en lektion för mig i paddocken och det gick superbra! Fick träna på lite volter, halter och trava lite. Min gotjej var verkligen superduktig! :D Är så himla nöjd.. och Valeria var också mycket duktig tränare :) det kommer bli bra det där, det vet jag. Så idag har jag lärt mig något nytt :D har tex lär mig hur jag ska förbereda henne för halt, och det gick myyycket bättre då än vad det brukar annars. Sen red Valeria en stund för att lära känna Zäta bättre så hon vet hur hon ska undervisa mig :) det blir ju lite lättare om hon vet hur Zäta är liksom. Det var kul att se henne rida henne, Zäta ville ju gärna springa mycket men hon gick väldigt fint ibland också :) så hon kan bara hon vill. Efter ridningen fick Zäta gå in i boxen å äta :) sen fick jag skjuts till bommen, skönt att slippa gå :D var ju svinkallt ute.. uscha, frös om tårna och fingrarna..

Kom hem till halv 9 ungefär, till partyt här hemma.. ;D Kim ska ut på krogen ikväll med sina bröder å några till :) så jag blir väl ensam om någon timme, med andarna..^^ haha, usch.. tur jag har kissorna hihi. Kim kom nämnligen in och berättade att stereon hade lagt av mitt i låten å bara stängt av sig :O utan att någon gjorde något, och dosan hade legat på en annan hylla.. scaaaaary ;P haha..

Såååå skönt med helg nu, äntligen få sova längre. Fast imorgon ska jag ju upp rätt tidigt ändå ;P blir ett nytt träningspass med Zäta och Valeria :D det ser jag fram emot! Så imorgon blir det lite ridbilder och filmer :D läääääängtar!


valeria

Roligt att du är nöjd! Ses imorgon!


Caroline

yes det gör vi :)



PUBLICERAT: 2009-02-06, 23:23:16 | URL: http://mattssonc.blogg.se/
Alexandra

Åhh flytta tillbaka, jag vill ha någon att rida me här...


Caroline

Kom upp hiiiiit då :D



PUBLICERAT: 2009-02-07, 17:28:01 | URL: http://mattssonc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: