2009-02-04
 19:12:31

Provridning

Idag hade jag trååk svenska, blä.. inge kul, ångrar att jag valde det men men ;P jag behöver nog svenskan ändå. Nästa termin kanske jag satsar på lite data också :) det verkar kul. Fick sluta en timme tidigare idag för att svenska läraren skulle ha introduktion för 11 nya elever så det var skönt :) kom hem till 2 tiden ungefär... jag hann sätta igång datorn och sen fick jag sms av Anneli som undrade om jag kunde komma å rida lite tidigare idag.. det passade ju bra då eftersom jag fick sluta tidigare :D så jag tog första bästa bussen in till stan och ut till Alnö och mötte Anneli och Melina vid konsum och sen åkte vi ut till stallet.

När vi kom till stallet blev jag runtvisad vart allt fanns å sådär, sen hämtade jag Yatzy och Madde (Melinas kompis) tog in Cora som hon skulle rida.. sen red vi i paddocken :) å gu vilken härlig ponny måste jag säga! Hon var verkligen suuuper duktig på att lyssna och hade jättefina gångarter :) skrittade först i 10 minuter som uppvärmning och sen vart det en massa trav och galopp :D sååå underbart härligt var det!! <3 Jag hoppas verkligen nu på att jag får bli medryttare till henne :D det står mellan mig och en annan tjej. Jag blir glad vilket som, om det blir Yatzy eller om det blir ridskola :) men jag hoppas ju såklart på Yatzy för hon var helt underbar.. <3 Så jag är verkligen skitnöjd! :D

Mysigt ridväder var det iaf :) fint med all snö.. synd bara att det ska vara så himla kallt :/ frös om tårna.. uscha. Ikväll ska jag bara ta det lugnt :) ska försöka hinna se ett avsnitt förhäxad innan jag lägger mig.



valeria

Det finns fler hästar. Dock onödigt att byta :) Du kommer att passa på Zäta Som dina skor passar på dig=)

Du kommer lära dig mycket:)

Ska Lära dig allt jag kan tjejen:)



PUBLICERAT: 2009-02-06, 00:56:36 | URL: http://lillwikner.blogg.se/
Caroline

Hade inte tänkt byta :) skulle jag fått Yatzy så hade jag haft både henne och Zäta. Åh, tack så himla mycket :) det är guld värt ska du veta! <3



PUBLICERAT: 2009-02-06, 10:19:08 | URL: http://mattssonc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: