2009-02-07
 17:56:27

Det blir bara roligare

Idag blev det ännu en tidig morgon, eller ja.. inte lika tidigt då :) klev upp halv 10 och gjorde mig klar.. åkte sen ut till Njurunda till 11.45 och så kom Valeria och Daniel å hämtade upp mig vid bommen å sen åkte vi till stallet. Mockade först så det blev gjort, och sen försökte vi i drygt en timme att fånga in majen^^ vi hade ju tänkt att rida i paddocken, men så blev det inte.. haha det är ju totalt omöjligt, vi försökte på alla sätt å vis men han ville absolut inte komma. Så det blir endast på kvällstid som vi kan rida i paddocken när Lena eller Carina kommer och tar in honom. Så vi fick rida utanför istället :) å det gick ju bra det med. Så det blev lite träning på halter idag också, skritta och trava. Valeria såg en bra förändring på min skritt från igår till idag :D det var riktigt skönt att höra, och det kändes superbra <3 halterna var också mycket bättre idag :D så jag är supernöjd! Hon blev lite stressad där ibland och stack med mig en gång, men ibland gick hon jättefint.. så hon kan bara hon vill! :)

Kom hem för två timmar sen typ och tog en varm dusch, gissa vad skönt det var :D och min mage är väääldigt hungrig just nu...kurrar för fullt, så jag ska väl ta å steka lite köttbullar snart.. :) sen kommer Valeria hit ikväll och ser film med mig :) blir lite chips å dricka till det då :D myys, sen blir det en krogrunda.. kanske vi går å hälsar på Kimpa på BiteLine ;D hihi.


valeria

Ni e såååå duktiga :)

Åh hästen är underbar :) Gud va mycket hon kan fast man inte ens anade det :) inte som det såg ut igår ;) Men idag Såg det ju ut som en utbildad häst :)

Ni e UNDERBARA!


Caroline

Tack så himla mycket :D <3



PUBLICERAT: 2009-02-07, 19:29:33 | URL: http://mattssonc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: