2009-02-05
 21:14:48

Föräldra-beteende

Imorse kom jag upp i tid :D vart riktigt förvånad men glad över det såklart.. var så skönt att kunna sätta sig ner i lugn å ro och äta frukosten istället för att behöva slänga i sig den.. så idag slapp jag stressa :) kom pigg till skolan. Hade 2 roliga mattelektioner ;D och sen var det lunch.. efter lunchen hade jag lång rast så Catarina å jag satte oss i studierummet och räknade lite matte :) sen sista lektionen hade jag psykologi.. fick göra en transaktionsanalys på vad jag har för beteende. Antingen har man barn-beteende, vuxen-beteende eller föräldra-beteende... och gissa vad jag fick? Jag fick föräldra-beteende...hahaha, va förvånad jag blev ;P nåja.. :D tydligen, haha.

När jag kom hem hade Kim börjat med maten :) så direkt när jag kom innanför dörren sa han "nu går vi" och satte in lasagnen i ugnen.. så gick vi till ICA å löste ut mitt paket från ellos :) hade beställt en ny klösställning till småtrollen som vi sen byggde upp efter vi ätit. :) Den blev populär direkt ;P så dom blev nog glada över att få en ny, eftersom den andra gick sönder..>,< 

Imorrn får jag sova längre :) ska bli sååå skönt. Börjar först 12.50 och har bara en lektion engelska. Sen åker jag ut till Zäta efter skolan. :) Hoppas vädret är snäll med mig imorgon, det får gärna snöa men det ska helst inte vara över 3 minusgrader.. :/ det blir så himla kallt om tårna då. 

Förresten så blev det ingen Yatzy för mig :/ det var synd för hon var verkligen ashärlig att rida.. men det gör inget :) då kan jag börja på ridskola istället, det är nog rätt smart så jag förbättrar min ridning och lär mig mer. Ska ringa dit imorgon och höra om vad allt kostar osv :) och hoppas på att det finns en plats ledig. Annars får det bli att gå privatlektioner på ridskolan :) men får se vad dom säger imorgon först. Nej nu ska jag ta och gå å hämta lite kvällsfika tror jag :D sen blir det förhäxad! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: