2009-02-26
 19:36:52

Du har blivit godkänd

Imorse vaknade jag av att Alexandra ringde mig, tackar :P så jag klev upp och slapp stressa.. åkte till skolan och hade matte dom 2 första lektionerna, idag flöt det på så himla bra när jag räknade så jag kände bara att jag ville skriva provet idag :D skulle egentligen skriva det veckan efter sportlovet annars... det kändes lite sådär när jag skrev provet, men jag blev faktiskt godkänd! :D I´m happy!!

Efter skolan tog jag bussen hem och sen gick jag iväg till ICA och postade iväg mitt körkort till länsstyrelsen.. buhu :P men det ska bli skönt att få mitt svenska nångång så jag kan köra igen :) jag glömmer aldrig känslan när jag fick körkortet när man hade gjort uppkörningsprovet och så stod det "du har blivit godkänd" :D det var helt underbart. Köpte även lite cashew nötter till kväll eller om jag äter dom imorgon ;P nammi.

Ikväll blir det nog något avsnitt förhäxad innan jag sover ;) behöver inte lägga mig lika tidigt ikväll..skönt. Imorgon har jag bara en lektion och det är engelska, hoppas jag får veta svaret i provet jag skrev sist då :D sen imorgon efter skolan åker jag ut till Zäta gumman <3 lääääängtar.


Ha det bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: