2009-02-28
 22:52:33

You belong to me

Klev upp 11.00 idag, skönt att få sova ut :) åt frukost och gjorde mig klar och sen åkte jag ut till birsta en sväng.. gick först till Arken Zoo, där jag skulle köpa en ny kattleksak.. sen gick jag till ÖB för att kolla om dom hade ridhjälmar där, men icke.. jag fann åtminstone inte några :P så jag gick till hööks istället och fann en bra ridhjälm för 399 kr. Provade först en för 299 kr men den satt inte alls lika bra som den för 399 kr... och man ska ju som sagt inte köpa det billigaste. Bättre att köpa en lite dyrare hjälm som verkligen sitter som den ska istället för att ta det billigaste.

Tog sen bussen ut till njurunda och gick på min 30 minuters promenad till stallet, skönt var det i solen :) började med att mocka och dona i stallet.. tränade sen lite dressyr med sötgumman utanför paddocken :) sen skulle jag rida ut en sväng, men det ville inte donnan.. hon stannade och vägrade gå^^ så jag fick hoppa av och försöka leda henne men det ville hon inte heller.. så nästa gång ska jag ha spö med när jag ska rida ut. Gick och sprang med henne lite istället utanför paddocken :D det var superkul och det tyckte hon också.. sötfia <3

     

Imorgon reser jag hem till Åland, till familjen.. det ska bli väldigt kul :) men kommer sakna alla vännerna, älsklingen och min gosfia Zäta <3 kommer inte kunna rida henne förrän om 2 veckor nu.. huga, hoppas hon inte blir allt för rastlös.. och innan jag åker till henne har jag ridit min första ridlektion på ridskolan, det ska bli grymt kul! :D Så imorgon blir det inget bloggskrivande så ni vet, kommer resa heeela dagen.. och älsklingen är så gullig och ska följa med mig till bussen imorrn :) sötplutten. <3

Nu ska jag ta och börja packa :) så jag blir klar ikväll. Sen ska jag väl bara ta det lugnt tills Kim kommer hem, vill vara vaken och vänta på honom. Kanske se något avsnitt förhäxad? ;D

Ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: