2009-02-24
 11:47:37

Första ridlektionen imorgon!

Sitter på vid skolans datorer nu och har nyss skrivit engelskaprov...det känns väl lite sådär, fick gissa på endel saker men har jag tur så kan jag få godkänt ändå, vi får se :) kan ju ha mer rätt än vad jag tror... ;) det vet man aldrig. Men jag tror nog att jag kan få godkänt :) jag hoppas såklart på det. Nu börjar min nästa lektion 12.15 så jag har en lång rast :) skönt.. fast ändå inte, man vill ju helst ha alla lektioner nu så man får gå hem tidigare... men men ;) slutar 16.10 idag.

Idag ringde jag till ridskolan, orkade inte vänta mer på att dom skulle höra av sig ;P då visade det sig att Tina hade legat sjuk hemma så det var väl därför hon inte hunnit höra av sig än, så det förstår man ju. Imorgon börjar jag rida! :D 18.10 börjar min första lektion och det kommer bli på onsdagar, eventuellt kanske det flyttas till fredagar men vi får se. Kommer få börja i grupp 1 "lek & lär", haha... jaja :P men man kunde börja så sa hon och sen ser man ju om jag kan flytta upp till grupp 2 istället beroende på hur mycket jag kan osv. Det var enklare att börja i grupp 1 och flytta upp istället för att börja i grupp 2 direkt och sen behöva flytta ner.. så det blir nog bra :) lääääängtar. Hoppas jag hittar dit :P hihi.

Idag är min älskling ledig :) han ska göra lasagne idag...MMMM, så gott :D det är en av dom bästa maträtterna jag vet. Kanske man ska räkna lite matte ikväll, har ju ett antal sidor att göra som jag ska ha prov på efter sportlovet sen... men får se :) annars ska jag räkna lite i helgen också, och så blir jag väl så illa tvungen att räkna när jag är på Åland också.


Caroline Mattsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: