2009-02-18
 21:57:04

Värt pengarna?

Vad har hänt med mig?...imorse missade jag bussen! Jag har ju alltid kommit upp så bra i tid sen jag flyttade hit men nu missade jag bussen, det har inte hänt på länge.. jag tror det är farligt att ha alarmet på snooze, även fast det är skönt.. eller så kan det också vara att jag lägger mig försent förstås. Det kan jag hålla med om, ibland har det bara blivit 6-7 timmars sömn... men försöker att få sova 8 minst varje natt, men det är inte alltid det går.. ;P

Som tur var kom jag i tid till skolan iaf, gick en buss 15 min senare så jag hann bra. Hade 2 lektioner svenska och sen slutade jag 11.50, skulle egentligen ha åkt ut till stallet efter det men eftersom jag inte fick någon frukost i mig imorse så ville jag inte åka på tom mage.. så jag åkte hem istället, värmde lite plättar och la mig på sängen och kollade på 3 avsnitt förhäxad :) alltid lika kul fortfarande att kolla på det.

Har bara tagit det lugnt sen efter det :) skönt att komma hem lite tidigare för en gångs skull och bara koppla av. Det är alltid så fullt upp nu för tiden när jag går i skolan, så kommer man hem sent på eftermiddagen och orkar inte göra något nästan och så ska man lägga sig tidigt.. eller som på onsdagar tex när jag brukar åka till stallet, så blir det ännu senare, då hinner man knappt vara hemma innan man ska lägga sig igen... men, sånt är livet ;P längtar till fredag, då ska jag verkligen ta mig ut till stallet. Hon kan ju inte stå för länge :) ska ta en mysig uteritt om inte Valeria följer med och håller lektion för mig.

För någon dag sen fick jag svar från ridskolan förresten, hon skrev att det var bara att höra av sig ifall jag vill börja.. och det är ju grymt lockande måste jag säga. Det kostar 110 kr per gång för en halv termin.. och vill jag gå en hel termin blir det alltså 20 gånger, har jag råd med det? Måste fundera över det... det är dyrt, men det är nog värt pengarna.. eller?

På lördag ska Valeria ha Zäta :) men ska ändå åka dit och filma å ta lite bilder :D ska bli kul att se hur Zäta förändras på ett helt ridpass med henne. Snart är det läggdags ;P godnatt och sov gott.


valeria

Det är värt pengarna om man vill lära sig rida från grunderna! :) Tror inte du komma bli missnöjd iallafall!


Caroline

Jaa.. det tror jag också :)



PUBLICERAT: 2009-02-18, 22:29:48 | URL: http://mattssonc.blogg.se/
Maria!!

d e absolut värt pengarna, man ska följa sina drömmar och inte papperslappar som trycks nya varje dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: