2009-02-27
 22:17:19

Härliga fredag

Vet ni vad jag kommit fram till? Jag har nog aldrig haft ett sånt fullt schema förut som jag har nu varje vecka.. eller iaf inte på länge..

Måndagar - skola, kommer hem sent och måste lägga mig tidigt..
Tisdagar - skola, kommer hem sent och måste lägga mig tidigt..
Onsdagar - skola, hem en sväng och sen till ridskolan, lägga sig tidigt..
Torsdagar - skola, kommer hem sent och måste lägga sig tidigt..
Fredagar - skola, åker sen till stallet och rider Zäta..
Lördagar - åker till stallet å rider zäta :) eventuellt är med kompisar
Söndagar - LEDIG :D eventuellt är med kompisar

Men det är bra :) då har jag något att göra på dagarna än att bara gå hemma som jag gjorde när jag var arbetslös. Ni kanske inte tycker det ser så fullt ut, men det är fullt för mig.. det känns som att jag hela tiden ska iväg någonstans.

Idag hade jag ingen engelska, läraren var sjuk.. så jag åkte ut till stallet tidigare :) mockade och donade i stallet och sen tränade jag lite dressyr med Zäta utanför paddocken :) gick hur bra som helst idag. Gjorde lite volter och halter, hon var superduktig för hon stannade verkligen i halterna idag.. annars brukar hon vilja gå direkt efter jag gett henne beröm. Runt halv 6 tiden kom Lena dit :) sen åkte jag med henne till ICA i väntan på att min buss skulle gå.. kom hem, där det spelas hög musik ;P då sitter Kim och Ulf i vardagsrummet och festar :D sen kom Danne hit också.. tills dom stack ut på krogen.

Nu sitter jag här i min ensamhet :P jättekul...*not* haha ;P men det är lugnt och skönt. Har ju chips och cashew nötter att äta ;) såå gott. Ska nog se något avsnitt förhäxad ikväll också :) och nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig något yatzy spel på blip, det var aslänge sen :D måste testa min lycka idag...hihi.


Ha en trevlig helg, och ett trevligt sportlov för er som har det! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: