2009-02-22
 17:50:41

You are my dream

Klev upp 08.10 imorse ungefär och gjorde mig klar, tog bussen in till stan där jag mötte Nathalie.. det var tänkt att vi skulle ha åkt med 09.15 bussen från stan till Njurunda men smart som jag var så hade jag tittat på lördagens turlista, det går ingen 09.15 på söndagar.. då åkte vi ut till Alnö först och mockade åt Bellie, sen tog vi bussen till stan igen och tog 11.15 bussen från stan. Kom till stallet till 12.15 ungefär... Nathalie gick och försökte få in Majen medan jag mockade till Zäta, och efter 50 minuters försök så lyckas hon :D helt otroligt.. det trodde jag aldrig. Men han sprang in själv ;) duktig kille. Då tränade vi lite dressyr i paddocken :) gjorde mycket halter idag också. Skulle trava lite men hon ville bara öka farten så det blev mest skritt, men svettig vart hon :) så nog har hon jobbat. Allt gick jättebra annars! :)

När jag kom hem hade Kim inte hunnit gått iväg ännu :) så man fick träffa han innan han skulle iväg till jobbet. Var väldigt hungrig när jag kom hem så jag gjorde i ordning mat direkt och nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Funderar på att kanske ta ett varmt bad ikväll :) om jag orkar.. annars blir det en varm dusch. Kim har redan varit till ICA och handlat så jag slipper det :) thank you darling. :D <3

Ikväll måste jag plugga på lite prov också :/ uscha.. tråååk. Men måste ju göras.. sen vill jag gärna hinna se något avsnitt förhäxad innan jag lägger mig med :) I love it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: