2009-01-05
 19:46:35

3 timmars shopping

Idag klev jag upp 11.00 och gjorde mig klar, sen tog jag bussen in till stan och sen bussen in till birsta.. mötte Nathalie på bussen, och sen gick vi först till Hööks... där vi inte fann något. Sen gick vi in på Birsta City och gick i en massa olika klädbutiker bland annat.. hittade absolut ingenting. Förutom att jag köpte en present till Kim då.. :) Så då bestämde vi oss för att gå in på Cubus för andra gången, vi tänkte att vi kan ju inte gå därifrån tomhänta.. då hittade vi massor minsann...haha! Nathalie hittade en grå tröja och jag en rosa tunica som vi köpte och nöjde oss med :) sen gick vi bort till Hööks igen.. då hittade jag ett par ridvantar och ett par ridstövlar :) riktigt bra fynd kan jag säga.. fick ridstövlarna för 179 kr bara.. asbra! :D Sen blev det Jysk till sist :) Nathalie hittade sina sängkläder som hon vart nöjd med....tror jag? haha... ;)

Efter att ha gått 3 timmar i birsta så tog vi bussen hem. Diskade upp nästan all disk jag hade och sen gjorde jag mig lite tacos...MMM ;D gott!


Asgullig rosa Tunica :)


Ridstövlar, riktigt bra fynd - 179 kr..


Ridvantar, behövs alltid :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: