2009-01-03
 00:01:56

Ain´t no sunshine without you

Ställde mobilen att ringa 09.30 för att jag skulle ha stigit upp då.. men jag var för trött och det är ju alltid så skönt att ligga under varma täcket på morgonkvisten... så jag låg och drog mig till 10.00 istället och steg upp då å fikade å gjorde mig klar. Sen fick jag rusa iväg till bussen, hann knappt till busshållsplatsen innan jag såg bussen åka förbi, då tänkte jag "åneej", ville ju inte missa och komma sent till stallet. Så jag sprang ner till vinkeln, å tur som jag hade så hann jag. Sen hade jag tur att bussen var så pass snabb så att jag hann med 11.05 bussen från stan :) det vart lyckat! Så jag kom fram till stallet till 12.00 som först var planerat :) great!

Mockade och gjorde i ordning maten in i boxarna, sen tog jag mig en ridtur med Zäta ut i skogen. Jag måste bara säga hur duktig hon var idag, hon gick så lugnt och fint och lyssnade jättebra på mina halter. Är riktigt nöjd över henne idag, allt gick superbra idag! :) Då fick hon en morotsbit av mig sen, det tyckte hon var gott..hon höll på äta upp min arm efter det^^ haha.. söttjejen <3 ..

Nu ligger mina två puppinuppor på sängen å sover ;D huga, dom är så söta.. även fast dom går mig på nerverna ibland när dom gör saker dom inte får så älskar jag dom ändå <3 dom växer väl upp så småningom å lär sig vad dom får göra och inte.. :)

Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren...ljusa kvällar, värme, solsken, bada å allt! Nu får gärna vintern gå över och låta våren komma, så det får bli sommar! LÄNGTAR!! Då hoppas jag att mitt sommarlov ska spenderas i Dalarna och på Åland med familjen och älskling! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: